detremusketörerna

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av detremusketorerna - 13 juli 2010 22:59

hehe, idag slog jag rekord *stolt*.

sov till 11.30, åt frukost klockan 13 . hehe :)

men var uppe sent, badade på örsholmen klockan 22.30 , haha.

åkte från hamnen  (där vihade fixat me båten typp 22.30 nästan ) .


jag har ett stort problem. elr ja, två kaaaanske.

1. özil kanske har en flickvän ? åhh.. haha men vil inte ha hmn som tur ä.

2. jag tror inte att jag aldrig kommer bli rikigt nöjd me livet. jag vill bli skådespelare, göra ngt me mitt liv. sedan, efter de ska jag donera och hjälpa människor i afrika, sen ska jag gifta mejj, skaffa barn, då är jag nog nöjd.

ganska mkt men de ä ett måste för mejj. :'/

elr ja, jag skulle  vilja vara me i en film.

och träffa mesut özil. min "idol". efter de ä jag nöjd. hoppas jag iaf. :/


/ anna. :)


kkram.



Av detremusketorerna - 13 juli 2010 21:03

  

           

/julia

Av detremusketorerna - 13 juli 2010 19:23

Har inte kunna varit inne på datorn förens nu för det har åskat hela dan..

Och jag är åskrädd,  åska är det värsta som finns!


Men dagen har varit helt ok ändå, var och fikade hos min kusin på förmiddagen. Sen har jag målat hela dagen, håller på att fixa i ordning på vår strandtomt, och där har vi ett pyttelitet hus som vi ska fixa iordning så att man kan vara där inne.


Här kommer i alla fall bilder från igår:

            

//JULIA

Av detremusketorerna - 13 juli 2010 18:45

hehe hejj :)

pågrund av dåligt väder har vi inte lyckats kommit ut en med båten, men åker på torsdag hoppas jg. blir iaf båt imöra, men kanske inte sova över då.


Vart på stan, de ösregna verkligen. usch oh fy oh bläh. :(


köpte en bok, makeupstore smink och en tröjja, :


   fast i MÖRKBLÅ :)

älskar den verkligen oh passar när man ska åka båt ;) (de var därför jag köpte den bl.a.)


fortf. helt förälskad i Mesut özil.

Letar förfullt på intetner efter en tysklandlandslagtröjja, där de finns tryck.

de ska stå mesut özil # 8 på ;)

när jag väl har hittat den blirre pyjamaströjja av den, hehe ;)

sova i özils tröjja... underbart :D <333333

Såg bronsmatchen live, sedan på fotbollskanalen eftersom mamma ringde oh sa att jag hade missat lite, (hade ätit kvällsmat och mamma ringde oh fråga oom jag hade sätt özil snygga.. bla bla bla)

så fick se om man stängde av efter 90:onde minut, då özil byttes ut :@ <3


   älskart.


/anna ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken är din favourite glass?
 Piggelin
 Magnum strawberry white
 Sandwich
 Lakris Puck
 Zolero
 88:an
 Daim strut
 Tip Top

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards