detremusketörerna

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 22:26

mamma har varit borta hela kvällen, malin oh sara hos kompisar... men nejj, nu kom dom hem. tror jag. yey ! ....

Haha nejmen, jag dukade upp me film klockan sju, och precis då ringer pappa, "heeeej annnaaaaa" "hej pappa" "vad gör du?" "är ensam" "men koooom då :D "

så jag gick till pappa kvartöversju, åt mat där och såg på tv till 22.. då cyklade jag hem, för då skulle jag träffa mamma hemma, inklusive mina syrror, men dom har ännu inte kommit ? :o

35 min efter .. :o


aja, får väll njuta av tystnaden sålänge den varar då ! ;d

när dom kmr blirre väll ett otroligt ståhejj. :s


Men iaf, hemma hos pappa bestämde vi lite om bröllopet , tell u more soon ! :D <3

/anna.

puss pådej. men mest till özil. hahah :D


Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 20:50

Har gäster hemma nu, bloggar imorgon.

// Julia

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 16:42

!(fast upp och ner vänt) hola !

Breaking dawn 1 ska ha premiär... 16 november 2011 va ? :o

Iaf, TVÅ:AN ska ha premiär 16 novemver 2012 . :)

väldigt länge men man överlever.

Jag har (tror jag, om de nu är rätt) uppgifter på när Vampyrer sucks kommer ut.

men har nog glömt bort, uppsshh ! ;s


/anna. :)

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 16:39

bieber fever. vem har inte insjuknat ?

okejj, lukas kanske... :p

Men har sett väldigt roligt bilder på jb, här är enbart en :

  

:D

/ anna.

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 16:26

Jag är OTROLIGT musikintressad, men hatar att sjunga och spela själv. ;/

tänkte presentera en låt som taio cruz har gjort - dynamite

Ja, en väll hysfad låt. :) ligger 3:a på billboard.




två av mina andra favvolåtar, OMG - usher och cooler than me - Mike posner,

Mike på en sjunde plast och usher på en åttonde. :)

nummer 100 ligger enväldigt bra låt med justin bieber (åhmygood) eenie meenie


billboard.com  - KÄRLEK.

/anna.
















Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken är din favourite glass?
 Piggelin
 Magnum strawberry white
 Sandwich
 Lakris Puck
 Zolero
 88:an
 Daim strut
 Tip Top

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards