detremusketörerna

Alla inlägg under augusti 2010

Av detremusketorerna - 11 augusti 2010 21:28

Har haft feber och ont i huvudet hela dagen så har inte gjort så mycket annat än att typ vila. Men lunchade iaf med mamma och Lukas nere på stan.

Fick även ett par nya skor av mamma, bild kommer imorgon

Puss
/ Julia

Av detremusketorerna - 11 augusti 2010 13:33

... W W W E R D E R  B R E M E N vs. ngt annat lag går nu på tv:n.

det betyder... : ÖÖÖÖÖZZZIIILL. <3


Har sett när han har lagt en frispark och hörna ! .

Ska snart cylka er till stan, köpa jeans me pappa.


Taio cruz - I'll never love again. 

orkar inte lägga ut den nu, men den är jättebra !


brementröjja. loooove.

/anna.  

Av detremusketorerna - 9 augusti 2010 21:41

Hej!
Jag har inte lagt in nåt den senaste tiden för jag har inte haft nåt att skriva om
tyckte jag ,hehe xD
Jag målar om mit rum nu ,det blir helt wierd haha men jag gillar det :P
En och en halv vecka kvar av lovet gött och tråkigt på samma gång :P/:(
//lukasssssssss

Av detremusketorerna - 8 augusti 2010 12:53

Var och fiskade med pappa igår, fick upp åtta abborar. Stolt man är då ;P

Så blir att äta det till lunch idag.. Har aldrig ätit det förut så får se om det är något jag tycker om.


// Lukaaaaaaaaaaas

Av detremusketorerna - 7 augusti 2010 10:57

Vi ha de fest i går till två på natten så sov ganska länge idag xD

-

Av detremusketorerna - 7 augusti 2010 02:22

Har haft moster med familj här ikväll :D

Och medans mamma och jag plockar undan det sista spelas självklart Michael Jackson högt i högtalarna.. ;P

// Julia

Av detremusketorerna - 5 augusti 2010 10:52

En parodi på twilight, med the jersey shore gänget, väääldigt bra :D

känner ett litet hat mot alla twilightparodier, men vissa är otroligt roliga. :)

Denna, med jerseyshoregänget, är då välditgt bra. haha :D



/anna.


BTW, lady gaga är nominerad till 13 VMAs . rikigt bra  ! grattis gaga.

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 22:26

mamma har varit borta hela kvällen, malin oh sara hos kompisar... men nejj, nu kom dom hem. tror jag. yey ! ....

Haha nejmen, jag dukade upp me film klockan sju, och precis då ringer pappa, "heeeej annnaaaaa" "hej pappa" "vad gör du?" "är ensam" "men koooom då :D "

så jag gick till pappa kvartöversju, åt mat där och såg på tv till 22.. då cyklade jag hem, för då skulle jag träffa mamma hemma, inklusive mina syrror, men dom har ännu inte kommit ? :o

35 min efter .. :o


aja, får väll njuta av tystnaden sålänge den varar då ! ;d

när dom kmr blirre väll ett otroligt ståhejj. :s


Men iaf, hemma hos pappa bestämde vi lite om bröllopet , tell u more soon ! :D <3

/anna.

puss pådej. men mest till özil. hahah :D


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken är din favourite glass?
 Piggelin
 Magnum strawberry white
 Sandwich
 Lakris Puck
 Zolero
 88:an
 Daim strut
 Tip Top

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards