detremusketörerna

Alla inlägg under augusti 2010

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 20:50

Har gäster hemma nu, bloggar imorgon.

// Julia

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 16:42

!(fast upp och ner vänt) hola !

Breaking dawn 1 ska ha premiär... 16 november 2011 va ? :o

Iaf, TVÅ:AN ska ha premiär 16 novemver 2012 . :)

väldigt länge men man överlever.

Jag har (tror jag, om de nu är rätt) uppgifter på när Vampyrer sucks kommer ut.

men har nog glömt bort, uppsshh ! ;s


/anna. :)

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 16:39

bieber fever. vem har inte insjuknat ?

okejj, lukas kanske... :p

Men har sett väldigt roligt bilder på jb, här är enbart en :

  

:D

/ anna.

Av detremusketorerna - 4 augusti 2010 16:26

Jag är OTROLIGT musikintressad, men hatar att sjunga och spela själv. ;/

tänkte presentera en låt som taio cruz har gjort - dynamite

Ja, en väll hysfad låt. :) ligger 3:a på billboard.




två av mina andra favvolåtar, OMG - usher och cooler than me - Mike posner,

Mike på en sjunde plast och usher på en åttonde. :)

nummer 100 ligger enväldigt bra låt med justin bieber (åhmygood) eenie meenie


billboard.com  - KÄRLEK.

/anna.
















Av detremusketorerna - 2 augusti 2010 20:43

  

mesut özil. (L)

 

Nuu anna vila, anna sakna julia m. anna trött. anna sooova . anna älskar özil . anna arg. :@


Av detremusketorerna - 2 augusti 2010 20:33

hejjsan !

uscch vad trött jag är ! Idag har nog det inte hänt så mkt om jag ska vara ärlig.

Kom hem sent igår kväll, hade då varit i NORDENS ARK hela dan :)

Vill dit för att se på vildkatt och mindre panda, vilket till min besvikelse såg jag inte ngn av dom. de gömde sig. :/ fffn.

Annars var nordens ark bra, förrut den stackars tigern som irrade om kring vid staketet. Tigern gick fram och tillbaka vid stängslet. stackarn! :(

de hade typ 1000 burar för vita hackspettar ? ahaha. Men såg Amurtiger, amurleopard och snölepard trorjag . såg tre leopard ungar som lekte :)


Men imorgon väntar julia s på míg :)

SEDAN ÄR DET SNART BRÖLLOP :D 


/ anna.

Av detremusketorerna - 1 augusti 2010 22:13

Vaknade hos Julia Svärd, var kvar hos henne till typ klockan två.

Sen åkte jag med mamma, Lukas och Anton till bergvik.

Köpte trosor, jeans leggings och ett nagelack. Bild kommer..

Sitter nu och kollar på en film med familjen, som heter firman




// Julia

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken är din favourite glass?
 Piggelin
 Magnum strawberry white
 Sandwich
 Lakris Puck
 Zolero
 88:an
 Daim strut
 Tip Top

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards